Friday, December 9, 2016

Αν είχα καρούλια ,θα ήμουν τρόλευ!

Από αύριο,θα αλλάξω.
Θα είμαι πιο υπεύθυνη.
Από μεθαύριο θα γίνω πιο οργανωτική.
Από παραμεθαύριο θα γίνω πιο ειλικρινής .
Απο παρα-παραμεθαύριο θα ξεκινήσω δίαιτα.
Από παρά-παρά-παράμεθαύριο θα κόψω το αλκόολ και το κάπνισμα
και παρά-παρά-παρά-παραμεθαύριο....
 θα ξανακάνω πρόγραμμα γιατί αποκλείεται να ΜΗΝ πάω για σουβλάκια στις 3 το ξημέρωμα μετά από πεντακόσια ποτά που θα έχω πιεί και τα απεριόριστα τσιγάρα που θα έχω κάνει,ενώ θα τα έχω αποκρύψει από την μάνα μου, που της ανακοίνωσα ήδη πως θα κόψω το κάπνισμα
και δεν θα  θέλω να το μάθει ,γιατί ήδη θα της έχω υποσχεθεί ο,τι  θα φάμε μαζί το μεσιμέρι ,ενώ εγώ  θα έχω πάει με τους φίλους μου για τσίπουρα και επειδή θα το έχω ξεχάσει ,θα φύγω τόσο γρήγορα με μια δικαιολογία ,πως κάποιος με πήρε τηλέφωνο και πρέπει επειγόντως να πάω να τον βρω αλλιώς θα αυτοκτονήσει γιατί είμαι και θανατηφόρα γκόμενα και αυτό θα είναι πιστευτό!
Αλλά τι το σκέφτομαι.. Σήμερα έχουμε σήμερα! Οπότε:
Σήμερα ας τα κάνω όλα πουτάνα γιατί απο αύριο τέλος!

No comments:

Post a Comment