Sunday, February 26, 2017

Στο όνομα της αφέλειας..

Άλλο ένα ζεστό καλοκαιρινό πρωινό ξεκινούσε,άλλο ένα ανυπόφορο , κουραστικό καλοκαίρι,
διακοπές?
ποιος το είπε αυτό? Συγνώμη κύριε ,μπορείτε να μου εξηγήσετε την ορολογία? δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό το διακοπές!Είναι φανερό το πόσο ενοχλημένη είμαι από την παρούσα εποχή.Καλοκαίρι,δηλαδή καλοκαιρία ,καλοκαιρία ο καύσωνας!,χα! Ας γελάσω, Αυτός που το ονόμασε έτσι ,σαφώς ,ψηφίζει δαγκωτό κόλαση.
Μόλις που άνοιξα τα μάτια μου ,ακούω εδώ και ώρα τον ανεμιστήρα να φλερτάρει με το κλατάρισμα και ήθελα να έχω και εικόνα περί τίνος επρόκειτο σχετικά με το κλατάρισμα του ανεμιστήρα μου!.Αυτό θα πεί νευρασθένεια,Ύστερα σκέφτομαι ,πόσο μου έλειψε η γεύση του καφέ,η μυρωδιά του και πόσο θα ταίριαζε με ένα ζευγάρι ζεστά από την τοστιέρα μου κρουασανάκια βουτύρου. μμμ σωστό πρωινό, η βασική μου κινητήριος δύναμη.Στα ξενοδοχεία λένε για καλό πρωινό,αλλά το αυθεντικό καλό πρωινό είναι home made, μόνο εσύ με τα χεράκια σου μπορείς να το φτιάξεις και να περιποιηθείς τον εαυτό σου σαν βασίλισσα ,σαν ανώτατη θεά. Πως να μην σηκωθείς με αυτές τις σκέψεις; Έτσι με δύο τρομερά επιχειρήματα και αποφασιστικότητα σηκώθηκα πριν προλάβεις να πεις βαρκοτρουνοπετρολινοτσοκαρεκλοποδαρια (χωρίς να το έχεις ξαναπεί και χωρίς ζαβολιές).
Που να ήξερα η βαριόμοιρη,αχ που να χουζούρευα στο κρεβατάκι μου μέχρι να κατουριόμουν τόσο που να μην άντεχα άλλο.Σηκώνομαι λοιπόν και η πρώτη επαφή με την γη ήταν πιο γήινη από ποτέ.
-Μισέεεεεεεεεελ?Δεν ντρέπεσαι μωρή σκύλα να αφήνεις τις βρωμιές σου στο κρεβάτι μου;
Να το το σημάδι Νο1 στο λέει η ατμόσφαιρα οτί κ απο τα σκατά και αν θα καταφέρεις να σηκωθείς,στα σκατά θα πέσεις γιαυτό μην προσπαθείς ,σήμερα τουλάχιστον όχι.
Μετά απο ένα πλύσιμο βιαστικό και τσαπατσούλικο,κατευθύνομαι με τρομερή αποφασιστικότητα στη κουζίνα,ήρθε η ώρα για καφέ πουλάκια μου!Μισέλ είσαι σε διαθεσιμότητα για τρεις ώρες,δεν σε ξέρω,ιδού η τιμωρία σου για τα απόβλητα που σκορπάς ασυνείδητα δίπλα στο κρεβάτι μου....





Συνεχίζεται..

No comments:

Post a Comment